خدماتی نوین با رویکردی پنجاه ساله …

مهندس رضا مخمودی در دوران نوجوانی و جوانی همراه با تحصیل در حرفه های مختلف مشغول به کار بود،در سال ۱۳۷۷ همزمان با اتمام تحصیلات در رشته کامپیوتر ساخت و فروش طلا و جواهر آلات را هم انجام می داد.او متوجه علاقه خود به فعالیت در مجموعه فنی شده بود و ضعف مجموعه های تولیدی را در ارایه ضغف محصولاتشان به مشتری میدانست.همان سال شروع به تحصیل در رشته بازرگانی نمود و بعد از دریافت مدرک فوق لیسانس از سال ۱۳۷۹ با مجموعه حکمت شروع به کار کرد فعالیت خود را با شناخت پروفیل و نحوه ساخت درب و پنجره ها شروع کرد.
ایجاد زیر ساخت های داخلی اعم از طراحی نرم افزار برای محاسبه صورت برش درب و پنجره ها،مکانیزه کردن سیستم انبار دارای پروفیل ها و یراق آلات و……. توانست ارتباط مناسبی بین دفتر فروش و کارخانه ایجاد کند.
خوش خلقی و تعهد کاری نسبت به مشتریان او را مشاوری امین و مطمین قرار داد و تجربه فنی ۲۰ ساله و صداقت در فروش درب و پنجره آیتم های فوق العاده ای بود تا گزینه بهتر از مهندس محمودی برای مدیریت فروش مجموعه حکمت وجود نداشته باشد
مهندس محمودی با گذراندن دوره های معتبر در حوزه فروش ،CRM،و…… امیدوار است چالش های پیش روی کسب و کار را با قدرت افزون تر مدیریت کند و باعث رشد و پویایی بیشتر شرکت درب و پنجره حکمت باشد.
به امید آن که خدمات شایسته تری از شرکت حکمت به مصرف کنندگان پروفیل و درب و پنجره ارایه شود.